Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Β΄ ΦΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ/ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Β΄ ΦΑΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Στις 21 Ιουνίου 2018 θα έχει ολοκληρωθεί η πρώτη κατανομή των μαθητών/τριών για τους/τις οποίους/ες είχε υποβληθεί Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης και έχουν προβιβαστεί κατά την πρώτη εξεταστική περίοδο Μαΐου-Ιουνίου, εξαιρουμένων όσων απορρίφθηκαν λόγω απουσιών.
$ Τα αποτελέσματα της πρώτης κατανομής θα είναι διαθέσιμα για τους Διευθυντές/ντριες των Γυμνασίων και των Γενικών Λυκείων (στην εφαρμογή e-εγγραφές με τους κωδικούς τους στο ΠΣΔ), για τους μαθητές/τριες και τους κηδεμόνες τους από την Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018. Οι μαθητές/τριες των οποίων η κατανομή έχει ολοκληρωθεί μπορούν να εκτυπώνουν την οριστική αίτησή τους προκειμένου να την καταθέσουν στο σχολείο μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους μέχρι την έναρξη των μαθημάτων, όπως προβλέπεται στην με αρ. 10645/ΓΔ4/22-1-2018 ΥΑ (Β΄ 120).

$ Στις 2 και 3 Ιουλίου 2018, οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα κάνουν τη δεύτερη κατανομή των μαθητών/τριών σε ΓΕ.Λ. στην ηλεκτρονική εφαρμογή e- εγγραφές. Από τις 5 Ιουλίου 2018 οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων θα μπορούν να βλέπουν την κατανομή των μαθητών/τριών μετά την Β’ φάση των κατανομών από τις Δ.Δ.Ε.
Δυνατότητα Τροποποίησης/Διαγραφής
Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφής/Δήλωσης Προτίμησης

$ Οι μαθητές/τριες που υπέβαλαν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης κατά την Α’ περίοδο εγγραφών (14-05-2018 έως 06-06-2018) και έχουν κατανεμηθεί από την Α’ φάση μπορούν να τροποποιήσουν την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης μόνο λόγω αλλαγής ομάδας προσανατολισμού ή λόγω αλλαγής τύπου λυκείου (ΕΠΑ.Λ., Εσπερινό/Ημερήσιο, Ιδιωτικό). Σε αυτή την περίπτωση, θα μπορούν κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2018 έως 29-06-2018) να απευθύνονται στον/ην διευθυντή/ντρια του σχολείου, όπου έχουν υποβάλει αίτηση, για να διαγράψει την αίτησή τους ώστε να υποβάλουν νέα.

$ Συγκεκριμένα, ο/η μαθητής/τρια αν είναι ενήλικος ή ο κηδεμόνας του/της αν είναι ανήλικος/η ζητά με υπεύθυνη δήλωσή του/της από τον/την διευθυντή/ντρια (ο/η οποίος/α αρχειοθετεί τις υπεύθυνες δηλώσεις) να διαγράψει την αίτηση που έχει υποβάλει. Η αίτηση διαγράφεται οριστικά και ο/η μαθητής/τρια ή ο κηδεμόνας του/της υποβάλει νέα αίτηση κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2018 έως 29-06-2018). Ο/Η μαθητής/τρια αυτός/ή θα είναι ορατός/ή στο σχολείο μετά τη δεύτερη κατανομή.
$ Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και δεν έχει κατανεμηθεί, θα έχει το δικαίωμα τροποποίησης της αίτησής του, απευθείας μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές.
$ Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και έχει κατανεμηθεί, δεν θα έχει το δικαίωμα τροποποίησης της αίτησής του/της απευθείας μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, αλλά απαιτείται διαγραφή από τον/την διευθυντή/ντρια με υπεύθυνη δήλωση και εκ νέου υποβολή αίτησης στο σύστημα e-εγγραφές, δηλώνοντας τη σωστή τάξη. Ο/Η μαθητής/τρια αυτός/ή θα είναι ορατός/ή στο σχολείο μετά τη δεύτερη κατανομή.
$ Οι μαθητές/τριες που θα υποβάλουν εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης στη Β’ φάση των ηλεκτρονικών εγγραφών, όσο είναι ενεργοποιημένη η εφαρμογή e-εγγραφές για υποβολή αιτήσεων, θα μπορούν να τροποποιούν/διαγράφουν την αίτησή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου